Saturday, January 5, 2008

OMG OMG OMG !!!!! I'M FEATURED STAMPER THIS WEEK ON SCS!

I'm jumping up and down right now and my family is over my shoulder looking at the computer screen to see why ... I'm the Featured Stamper #48 on Splitcoast this week !!!!!

Having your artwork cased is one of the biggest forms of flattery in the stamping community... so make my day and head on over to my SCS Gallery (stampinat6213) to case one of my cards! Click HERE for Featured Stamper Challenge #48 details.

39 comments:

Anonymous said...

Congratulations, Nancy! Well deserved!
Marilyn (SCS aka mlj-mlj)

Bevie Pearl said...

Congratulations!!! I am headed to your gallery as soon as I post!!
I love your blog!!

Tracey said...

Congrats! ~:-D

Libby said...

Hurray!!! I'm so happy for you! This is totally well-deserved!

Toni said...

Hi there!
I am soooo excited for you...congratulations!!!

Melissa said...

Woo-hoo! It's too late tonight to participate, but you can bet I'll get to this tomorrow!

Congrats my friend - you SO deserve it!

Many Blessings,
Melissa

Joanne B. said...

oh HURRAY my friend, I'm so over the moon excited for you. I'll be playing for SURE!!!

Kathy said...

Congrats!!! I'm about to browse your gallery and see what I can CASE

Rose Ann said...

Congratulations, Nancy! As everyone has said...this is sooo well-deserved! You rock, girl!

corinnesomerville said...

This deserves a WOWZA and a HOLY SMOLLY MACARONI !!! Congrats my friend !!! I'm SO excited for you !! You definately deserved this honor !! You completely rock !!

Huge hugs
Corinne

fran said...

This is soooo exciting! COngratulations! You deserve it! Headed over there to take a look! Big Hugs!

Anonymous said...

Congrats...what a great way to start the new year! You deserve it!

Shawn K.

pescbrico said...

Congratulations, you well deserve it!

Dawn Easton said...

Yah Girlfriend....you ROCK! I'm so excited for you....hehe! Can't wait to CASE some cards...well not some...MANY ;)

Linda McClain said...

Congratulations! You totally deserve it. Your work is absolutely gorgeous!

Jill Hilliard said...

A well desrved honor! I am off to case a card! Congrats!

Charmaine (CharmWarm on SCS) said...

I saw that just a few minutes ago and was SO EXCITED! Way to go! I cannot WAIT to CASE one of your cards! Woo hoo!

Amber (bambi64) said...

Congrats! I've got a couple of your cards picked out to case. Will get to at least one of them today.

Lynn said...

Congrats, Nancy! Very well deserved! I love your blog, and your cards are fabulous.

kathleenh said...

Nancy, I'm so excited for you! I'm going to check out your gallery to find something to case. It should be no problem finding something to inspire me given your talent!

Pam Speidel said...

YOU ROCK NANCY! Congratulations girl! It doesn't surprise me as I consider you one of the BEST! Now, I'm headed over to your gallery and intend to case one of your cards today. YAY for YOU! :)

Dottie K said...

OMG - Aaaahhhh I'm so happy for you. You deserve it. Your work is absolutely amazing. I have to play along later - :( I tore my scraproom apart to reorganize and I can't see the floor or work area. I can't wait to go and look and see what cards everyone has picked. There are so many wonderful cards to select from. Insert big grin :) Have a wonderful day!

Flossie's Follies said...

Congratulations, that is wonderful, your creations are fantastic and now we can case you legally, LOL

Staci L. said...

Congrats!!! I am so happy for you! You are an amazing stamper and such a nice person! I can't wait to CASE!!

Staci Lynch

Heather P. said...

CONGRATULATIONS, Nancy!! I'm totally thrilled for you... Enjoy your day!! :)

Angie Tieman said...

Congratulations, Nancy!! Good call on their part! I'll definitely be over there to case you!

Christie Ortman said...

Wow Nancy: Congratulations! It doesn't surprise me a bit though, your work is Fabulous!!!

Jackie Pedro said...

I'm gettin' ready to CASE!! So happy for you. What an exciting day!!

Diane (djluvs2stamp on SCS) said...

OMG! I am soooooo happy for you, what an honor! Can't wait to case one of your beautiful cards, the only problem is which one!!!!

Beth said...

Congrats Nancy!!!

Lovetostamp6 said...

Congratulations Nancy, can't wait to case one of your cards. Jennifer :)

Tex said...

Woooooooooooohoooooooooooooo!!
I'm having a tricky time choosing which one to "featured-CASE"!
Goodness gracious, your stuff is coooool!

~Bev

Alli Miles said...

Yay!!!! Congrats again. Looks like you are having a very good week.

Danielle Lounds said...

Woo hoo!!!! Congratulations :) Just a week of big new for you! Now I'll just have to find some time to case one of your amazing creation!

nancy morgan said...

OMG, OMG, OMG, OMG....HOW EXCITING!!!! I'm so happy for you. Not at all surprised, you're one of the best for sure = )! Can't wait to case you!!!!! Congratulations!

Chris Scrappin and Stampin in Texas said...

Congratulations...I am so iexcited for you. You have awesome cards & a blog!! Way to go. Enjoy!

Amy G. said...

Congrats Nancy! I can't wait to go find something to CASE...the difficult part will be finding just 1. Hugs! ;)

Bird said...

congratulations and so deserving!

Linz said...

No surprises here! Congrats, I SO cased you (AND Lori!) :) Thanks for your continual inspiring work!